خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

شهرداری‌های استان سمنان به مصوبه‌های تنظیم بازار عمل نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۸۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: شهرداری‌های این استان به مصوبه‌های تنظیم بازار در رفع مشکلات زیرساختی، ایجاد بازارهای روز و... عمل نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حشمت‌الله عسگری روز چهارشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: به شدت از عملکرد شهرداری‌های استان در رفع نشدن مشکلات زیرساختی تنظیم بازار گلایه‌مند هستیم و شهرداری‌ها قرار شد، غرفه‌هایی را برای تعدیل قیمت اجناس در بازار راه اندازی کنند که تاکنون این برنامه ها در گام اجرایی قرار نگرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در بحث تامین، توزیع و قیمت تخم مرغ باید مسئولان مربوط فعالیت بیشتری داشته باشند و نباید با رویکردهای اشتباه در قیمت این قلم غذایی افزایش‌های غیر واقعی ایجاد شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مربوط نظارت‌های بیشتری نسبت به تنظیم و کنترل بازار انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطر نشان کرد: تولید تخم مرغ در استان سمنان سه برابر مصرف است که باید با افزایش نظارت‌ها این قلم غذایی با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

عسگری افزود: دستگاه‌های اجرایی اگر فضایی خالی برای ایجاد غرفه‌های تنظیم بازار دارند، اعلام آمادگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز