خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در فارس انجام شد؛

افتتاح مرکز ام.آر.آی لامرد با حضور وزیر بهداشت و درمان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۳۵

صبح امروز همزمان با مراسم راهپیمایی چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز ام. آر. آی لامرد در استان فارس به نام شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از لامرد، وزیر بهداشت در این آیین با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال های بعد از انقلاب، برای خدمت به مردم کارهای بزرگی در حوزه سلامت انجام شده است که ارتقای خدمات اورژانس و افزایش تخت های بیمارستانی از جمله این خدمات  است.

به گفته نمکی، دستگاه ام. آر.آی لامرد یکی از پیشرفته‌ترین دستگاههای ام.آر.آی است.

در ابتدای این آیین، فرماندار شهرستان لامرد با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: حدود  300 هزار نفر از شهرستانهای لامرد و دیگر شهرستانهای همجوار از خدمات این مرکز ام .آر.آی بهره مند می شوند که تحولی شگرف در ارتقای خدمات درمانی خواهد بود.

ساختمان ام آر آی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد در زمینی به ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳۲۷ متر مربع در محوطه این بیمارستان و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهریورماه سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شد و در بهمن سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید.

دستگاه ام آر آی این مرکز1/5 تسلا است که با توجه به معافیت گمرک برای هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین خرید انبوه این وزارتخانه، این دستگاه با تخفیف و به بهای 52 میلیارد ریال خریداری شده است.

«قاسم جان بابائی» معاون درمان وزارت بهداشت، «سید حسین داوودی» مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزات بهداشت، «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «احمدی زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، «سید محسن علوی» نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان محلی در  سفر به شهرستان لامرد، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

وزیر بهداشت ضمن بازدید از  بیمارستان جدید لامرد، در مراسم 22 بهمن لامرد سخنرانی کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز