خبرگزاری کار ایران

رئیس ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین:

وانت بارهای قزوین جهت کاهش ترافیک ساماندهی می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۰۷

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، از ساماندهی وانت بارها و دست فروشان با هدف کاهش ترافیک در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید مقدم سلیمی با بیان اینکه موضوع وانت بارها و دستفروشان از جمله مسائل پیش روی مدیریت شهری است، اظهار کرد: شهرداری به تنهایی امکان ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها را ندارد و رفع این مسئله نیازمند همکاری مراجع قضایی، نیروهای انتظامی، پلیس راهور و مشارکت شهروندان است.

رئیس  ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین افزود: حضور مداوم این وانت بارها در مناطق گوناگون شهر، از جمله نقاط پرتردد و مرکز شهر، موجب بروز مشکلات فراوانی مانند ایجاد تراکم ترافیکی می شود.

مقدم سلیمی با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها و دستفروشان موضوعی جدی است، ادامه داد: مسئولان باید برای رفع مشکلات همدل باشند و همکاری لازم در این راستا انجام شود.

وی تاکید کرد: با فراهم آوردن فضایی اختصاصی برای وانت بارها، می توان امنیت روانی و اجتماعی را در سطح شهر حفظ کرد و کسب و کار آن ها را نیز رونق داد.

این مسئول تصریح کرد: در چند ماه منتهی به پایان سال، با وجود تلاش ها و اقدامات شهرداری، با افزایش  چند برابری وانت بارها، شاهد اخلال در عبور و مرور و تردد در سطح شهر می شویم که امیدواریم این رویه با هماهنگی سایر دستگاه های ذی‌ربط اصلاح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز