خبرگزاری کار ایران

در سال جاری اتفاق افتاد؛

بازسازی یکهزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران و باشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۸۱

امسال یکهزار و ۱۳۴ میلیارد ریال برای نوسازی یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون از افزایش تسهیلات بانکی بلاعوض و ارزان قیمت نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان خبر داد و افزود : بافت فرسوده دوگنبدان نخستین طرح ساماندهی این مناطق پیش از وقوع حادثه ای چون زلزله در کشور است.
 
وی تصریح کرد: بافت تجاری بازار مرکزی شهر دوگنبدان نیز در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید ساماندهی شده است که باعث تحول اساسی در سیمای این شهر شد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی می گوید: اجرای طرح های بازآفرینی شهری افزون بر رفاه  شهروندان باعث نشاط روحی و نجات از آسیب های اجتماعی زیادی شده است.
 
وی از افزایش تسهیلات بانکی بلاعوض و ارزان قیمت نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان خبر داد.
 
تاجگردون افزود: در حال حاضر میزان تسهیلات بلاعوض نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ۶۵۰ میلیون ریال و تسهیلات بلاعوض نیز ۱۱۰ میلیون ریال است.
 
وی تاکید کرد: امسال یکهزار و ۱۳۴ میلیارد ریال برای نوسازی  یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.
 
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اعتبار به صورت تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض برای نوسازی این تعداد واحد مسکونی در نظر گرفته شده که بر اساس توافق با بانک‌ها مشکلی برای پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.
 
وی اظهار کرد: از این میزان اعتبارات ۲۰۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بصورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.
 
تاجگردون بیان کرد: بازگشایی رینگ معابر به عرض ۲۰ متر و طول یکهزارو ۶۰۰ متر از کیامرثی تا محله سادات هم اکنون  اجرا شده که امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح از جمله طراحی بدنه و جداره سازی در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۱۹۳ خانه در مسیر عملیاتی این طرح  خریداری شد.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز