خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صادقی فر:

رفاه کارگر ایرانی در گرو رونق تولید کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۸۴

معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گسترش رفاه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب، مطرح است و بدین منظور در ۴۰ سال‌ گذشته برای تأمین زیرساخت‌، ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض‌، هزینه های هنگفتی داده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم صادقی فر امروز در مراسمی که با عنوان "گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز" برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مقاوم سازی فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: باید به تولید و مصرف ملی که در توسعه اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد، آری گفت، چراکه رفاه کارگر ایرانی در گرو رونق تولید کشور است.

وی افزود: گسترش رفاه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب، مطرح است و بدین منظور در ۴۰ سال‌ گذشته برای تأمین زیرساخت‌، ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض‌، هزینه های هنگفتی داده ایم.

صادقی فر در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: طی ۴۰ سال گذشته با وجود پیشرفت های قابل ملاحظه در حوزه آموزش از لحاظ سواد آموزی رتبه نخست و از نظر تعداد انتشار کتاب نهمین کشور هستیم و همچنین در رشته‌های چهارگانه فناوری، مهندسی، ریاضی و در مجموع علوم دانشی رتبه پنجم دنیا را کسب کردیم.

معاون وزیر کار گفت: در حوزه فناوری با کسب رتبه ۱۷، حدود ۵۶ میلیون کاربر در کشور به اینترنت دسترسی دارند.

وی با اشاره به رتبه هفتم ایران در حوزه نظامی رتبه هفتم برتر دنیا از آن ایران است، اضافه کرد: ایران رتبه دهم امید به زندگی و رتبه یازدهم مرگ و میر نوزادان را به خود اختصاص داده است.

معاون وزیر با عنوان اینکه در حوزه کشاورزی بیست و دومین کشور تولید کننده غلات هستیم، افزود: ایران در حوزه صنعت، رتبه اول در تولید فیروزه، رتبه سوم در تولید گچ، رتبه دوازدهم در تولید مس و رتبه شانزدهم در تولید روی را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز