خبرگزاری کار ایران

در نشست پدافند زیستی استان قزوین عنوان شد؛

هنوز مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در قزوین مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۸۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان قزوین مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در نشست پدافند زیستی استان قزوین که با موضوع مقابله با  بیماری کرونا و پیشگیری از آن برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل پدافند غیرعامل، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران مرجع تصمیم‌گیری و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا هستند و لازم است که به ترویج روش‌هایی پیشگیرانه در بین مردم اهتمام ورزند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه برای پیشگیری از انتشار این بیماری لازم است تمهیدات خاصی را در استان پیگیری کنیم، اظهار داشت: هرگونه ارتباطات صنعتی و دانشجویی از استان به خارج از کشور یا برعکس با هدف جلوگیری از ورود این ویروس کرونا به استان باید تحت نظارت و رصد مستمر قرار گیرد.

حبیبی به وجود ۵۰ تا ۶۰ هزار اتباع افاغنه در استان اشاره کرد و گفت: اداره کل اتباع برای پیشگیری هرچه بهتر از این بیماری باید نظارت لازم را روی رفت و آمد این افراد به استان‌های مرزی یا وطن خود دنبال کند و همچنین اطلاع رسانی به موقع در خصوص رعایت نکات بهداشتی نیز به این افراد صورت پذیرد.

معاون سیاسی استاندار آمادگی لازم برای احداث یک بیمارستان و مرکز درمانی صحرایی در استان را ضروری دانست و گفت: مدیریت بحران باید آمادگی داشته باشد تا در صورت احتمال ابتلا به این بیماری و در صورت نیاز، یک بیمارستان صحرایی در نقطه‌ای کم ترافیک ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز