خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان اعلام کرد:

69 واحد مسکن با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در قزوین آماده واگذاری است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۴۳

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از واگذاری ۶۹ واحد مسکن با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان قزوین به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجید مومنی اظهار کرد: طرح تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد از مهمترین اولویت‌های سازمانی محسوب و به عنوان یکی از محورهای توانمندی این اقشار شمرده می‌شود که 69 واحد مسکن با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به ممدجویان زیر پوشش کمیته امداد تحویل داده می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اضافه کرد: ۲۵ طرح اشتغال و کارگاه‌های آموزشی با پنج میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود که بخش اعظم آن در حوزه خودکفایی، کارآفرینی و اشتغال مددجویان است.

مومنی به تامین جهیزیه برای ۱۰۴ نوعروس مددجو تحت پوشش این نهاد اشاره و یادآور شد: براساس تعامل به عمل آمده از سوی کمیته امداد با سپاه صاحب الامر (عج) استان قرار شد با تامین ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، برای این تعداد از نوعروسان تحت پوشش در دهه فجر جهیزیه خریداری شود.

این مسئول به اعزام ۲ هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد به مشهد مقدس در ایام الله دهه مبارک فجر امسال اشاره و تصریح کرد: مددجویان اعزامی بیشتر کسانی هستند که برای نخستین مرتبه به بارگاه ملکوتی هشتمین پیشوای مسلمین جهان عزیمت می‌کنند.

وی به اجرای طرح فجر نور پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح که در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، با همکاری چند دستگاه اجرایی، تصمیم گرفته شده تا مشکلات اجتماعی منطقه محروم طارم سفلی برطرف شود.

۲۹ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۴ مددجود در استان قزوین تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز