خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

افتتاح چندین طرح عمرانی در قزوین به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۴۶

استاندار قزوین گفت: چندین طرح عمرانی از جمله صنعتی، تولیدی و مسکن به ارزش ۹۶۵ میلیارد تومان در استان قزوین در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به آغاز ایام دهه فجر اظهار کرد: با تمام مسایل و تهدیداتی که در این سال ها متوجه کشور بوده با کمک خداوند توانستیم به نقطه ای برسیم که اوج قدرت ماست. اما تحمل این سختی ها می تواند توسعه کشور را رقم بزند.

استاندار قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: زحمات رسانه در انتقال عملکرد دولت به مردم قابل تحسین است چرا که با نقد سازنده و اطلاع رسانی به موقع سعی در بیان عملکرد دولت دارند.

جمالی پور افزود: در این چهل سال کارهای بزرگی در کشور انجام شده و با توجه به اثرات جنگ و پاکسازی آثار جنگ، عملا کشور ما از دهه هشتاد مسیر توسعه را شروع و طی کرده و قدم های موثری در جهت رشد اقتصادی برداشته اما این امر نافی قدم های موثر در بحث توسعه پایدار در گذشته نیست.

وی عنوان کرد: در دوران جنگ علیرغم اینکه کل منابع و سرمایه ما درگیر جنگ بود، اما کارهای مثبتی بعد از جنگ در حوزه های مختلف انجام شد و رشد چشمگیری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و جهش اقتصادی کشور شکل گرفت و هرسال پروژه های زیادی در ایام دهه فجر انجام می شود.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: امسال نیز با همه تنگناهای دولت، کارهای خوبی در حوزه های عمرانی در سطح استان و کشور رخ داده که مایع مباهات مردم و افتحاری برای دولت است و در شرایط سخت تحریم می توان قدم های خوبی در جهت رشد و توسعه کشور برداشت.

استاندار قزوین تصریح کرد: طرح های مختلفی در حوزه های مختلف افتتاح خواهد شد که جمع اعتبار این طرح ها 968 میلیارد و پانصد میلیون تومان، می باشد و به تفکیک در حوزه اقتصادی 5642 میلیارد ریال، فرهنگی 983 میلیارد ریال دردهه فجر افتتاح خواهد شد که امیدواریم موجب ارتقا سطح خدمت رسانی به مردم شود.

جمالی پور اضافه کرد: 748 طرح زیربنایی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه فجر با ۹۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد. این طرح ها در زمینه ورزش و جوانان، دهیاری ها و شهرداری ها، زیربنایی، اجتماعی می باشد و برای  3226 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: 11 طرح صنعتی، 425 واحد مسکن مهر، افتتاح گازرسانی به 100 روستا، افتتاح ساختمان مرکزی شرکت گاز،افتتاح نیروگاه 2 مگاواتی خورشیدی در کهک، افتتاح 634 واحد مسکونی شهری و روستایی، افتتاح پست برق 63 کیلووات معلم کلایه، جزو طرح های شاخص این ایام می باشد.

مقام عالی دولت در استان یاداور شد: باتوجه به منابع استان، ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی استان باید شناسایی شوند. امیدوارم تا پایان خدمت خود در این استان، بتوانم استان را تبدیل به قطب صنایع دانش بنیان، اقتصادی و علمی نمایم.

جمالی‌پور گفت: باید از چند گانگی و تکثر صنایعی که چهره شهر را به هم می‌ریزند جلوگیری کنیم و تا اردیبهشت ماه فرصت های سرمایه گذاری استان را عرضه خواهیم کرد و در همایش فرصت های سرمایه گذاری عملکرد استان را بیان خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز