خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد؛

ضرورت تبیین گفتمان اصلی انقلاب برای نسل های جوان و نوجوان/ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۷۳

فرماندار کاشمر گفت:در شرایط حساسی قرار داریم و به دور از هر منفعت شخصی، گروهی و جناحی باید مسائل انقلاب را پیگیری کنیم و برای تقویت ارزش‌های آرمانی انقلاب به صحنه بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه گفتمان اصلی انقلاب باید برای نسل های جوان و نوجوان تبیین شود، گفت: همه مراسم های دهه فجر باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد و همه ادارات از همه ظرفیت ها با هنر خود استفاده کنند تا مراسم ها به صورت مردمی و منظم برگزار شود.

 فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: در شرایط حساسی قرار داریم و به دور از هر منفعت شخصی، گروهی و جناحی باید مسائل انقلاب را پیگیری کنیم و برای تقویت ارزش‌های آرمانی انقلاب به صحنه بیاییم و اگر هزینه‌ای هم داشته باشد باید این هزینه را متقبل شویم و جلوی تفرقه و دو دستگی و بیان مطالبی که باعث به هم خوردن وحدت و انسجام می‌شود را بگیریم.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سپهبد شهید سلیمانی را باید همه مدنظر قرار دهیم، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خیلی زنده‌تر و پویاتر از سردار سلیمانی بود و اگر می‌خواهیم پیرو این شهید باشیم باید مطالعاتی در زندگی‌نامه این شهید بزرگوار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه‌های اخیر  چنین تشییع باشکوهی نداشتیم و افرادی که حتی پای بند به اصول انقلاب نباشند به صحنه آمدند، تصریح کرد: شهید سلیمانی در برهه‌های مختلف انقلاب حتی با توجه به اینکه مورد هجمه واقع می‌شد ورود پیدا می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه هنر ما در انقلاب باید این باشد که افرادی که حتی از قطار انقلاب پیاده شدند و در حال پیاده شدن هستند را دوباره به این قطار برگردانیم، اذعان کرد: بایستی تفکر کنیم که اهداف انقلاب چه بوده و اگر قصوری صورت گرفته با شجاعت اعلام کنیم.

ساقی با تأکید بر اینکه همه مراسم های دهه فجر باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد و همه ادارات از همه ظرفیت‌ها با هنر خود استفاده کنند تا مراسم ها به‌صورت مردمی و منظم برگزار شود، بیان کرد: از اجرای برنامه‌هایی که باعث نارضایتی مردم می‌شود پرهیز کنیم.

وی بابیان اینکه مراسم ها باید امیدآفرین باشند و مطمئناً پمپاژ اخبار منفی باعث کسب افتخارات نظام نخواهد شد، تأکید کرد: گفتمان اصلی انقلاب باید برای نسل‌های جوان و نوجوان تبیین شود و در این زمینه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان نقش مهمی را بر عهده دارد.

ساقی با اشاره به اینکه نخبه پروری سیاسی یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری است ولی دانشگاه های ما دچار سیاست زدگی شده‌اند، افزود: نباید بترسیم که دانشجو پرسشگر شود و اگر از این ترس داشته باشیم مطمئناً پیامدهایی به دنبال خواهد داشت و در این زمینه کرسی‌های آزاداندیشی که یک ظرفیت و پتانسیل برای دانشگاه است باید برگزار شود.

وی همچنین در ادامه ابراز کرد: مراسم ها به هیچ گروه و جریان و سازمانی تعلق ندارد و مصادره کردن مراسم ها یا موضوعات خلاف اهداف نظام است و هر فردی به هر درصد و نسبتی که به این نظام وابستگی دارد جزو این نظام است.

ساقی اظهار داشت: در دهه فجر نمایشگاه رونق تولید با حضور معین های اقتصادی وجود داشته باشد و در شهرستان فضایی ایجاد شود که معین های اقتصادی اقداماتی که تاکنون انجام دادند و چشم اندازها و فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در آینده دارند را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز