خبرگزاری کار ایران

پوستر نمایشگاه کتاب هرمزگان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۰۳

پوستر 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با حضور رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان ، رئیس حوزه هنری ، علی رضایی از پژوهشگران استان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رونمایی شد.

به گزارش  ایلنا از هرمزگان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه کتاب گفت: سه شهر بندرعباس، بندرکنگ و بندر سیریک کاندید پایتخت کتاب ایران شدند.

رضا کمالی زرکانی افزود: بر اساس زیر ساخت های موجود و ظرفیت ها و جذب مشارکت شهرداری ها و دیگر سازمان ها پنج شهر بندرعباس ، میناب ، سیریک ، تیرور و بندرکنگ به عنوان پایتخت کتاب ایران به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد که در مجموع از سراسر ایران 163 شهر اعلام آمادگی کرده بودند و پس از ارزیابی مستندات 38 شهر به مرحله بعدی راه یافتند. از استان هرمزگان شهرهای بندرعباس ، بندرکنگ و بندر سیریک جزء انتخاب شوندگان قرار گرفتند.

وی افزود : انتخاب مرحله نهایی شهر پایتخت کتاب در دهه فجر برگزار خواهد شد که پایتخت کتاب ایران و چهار شهر خلاق در زمینه کتابخوانی انتخاب خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: امسال استان هرمزگان از شانس و ظرفیت ویژه ای برای بدست آوردن این جایگاه برخوردار است و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان این شهرها اقدامات مربوط به این مسئله سرعت بیشتری یافته است.

پوستر 17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان توسط حسن بردال طراحی شده است.

17 همین نمایشگاه بزرگ کتاب 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز