خبرگزاری کار ایران

بازدید نظارتی مشترک از آژانس‌های مسافرتی و دفاتر خدمات مسافرتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۳۱

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از بازدید و نظارت بر عملکرد آژانس‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپورگفت: در بازدید مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گیلان وضعیت دفاتر به لحاظ امنیتی، فنی، نحوه فروش سفر و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، پروانه مدیران فنی دفاتر، بیمه مسافران، منشور اخلاقی و نوع قراردادها بر اساس چارچوب ابلاغی سازمان، کنسلی بلیت، گران‌فروشی، اجرای قوانین و مقررات ابلاغی و... موردبررسی ناظرین قرار گرفت و از نزدیک وضعیت و مشکلات دفاتر ارزیابی شد.

وی افزود: در طی بازدیدها به دفاتری که دارای شرایط مطلوب نبودند توسط مأمور اداره نظارت بر اماکن تذکر کتبی و طی دعوت‌نامه‌ای جهت ارائه توضیحات به اداره اماکن نیروی انتظامی فراخوانده شدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی با جدیت ادامه خواهد داشت افزود: در این استان 78 دفتر خدمات مسافرتی به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز