خبرگزاری کار ایران

سراب سردترین شهر کشور طی 48 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۵۸

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سراب با ۲۴ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد امیدفر، در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش هواشناسی در این مدت «راسک» در استان سیستان و بلوچستان با ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور بود. 

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته جلفا و مراغه با ۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده و دمای تبریز در گرمترین زمان به منفی ۳ درجه و در سردترین زمان به منفی ۱۳ درجه رسید و دمای فعلی این شهر ۱۰ درجه زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سردتر شده است.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده جوی پایدار همراه با سردی هوا تا روز چهارشنبه بوده و این پایداری جو موجب افزایش غلظت و آلاینده های جوی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت می شود.

امیدفر، ادامه داد: از روز چهارشنبه گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدی و در برخی نواحی استان بارش پراکنده برف و بروز مه می شود.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود، یادآوری کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای سراب، مراغه، بناب و ملکان بارش پراکنده برف روی داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز