خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

تمامی پروژه های آب منطقه ای گیلان در تالش فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۲۴

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از فعال بودن تمامی پروژه های این شرکت از جمله احداث سد لاستیکی کرگانرود در شهرستان تالش خبر داد .

به گزارش ایلنا از تالش، وحید خرّمی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت و روند اجرایی سد لاستیکی کرگانرود تالش گفت: سد های  لاستیکی از نظر ما بسیار حیاتی و مهم اند، سد لاستیکی تالش نیز که در سال 97 به علت مسائل مالی تنگناهایی داشته در حال حاضر با حداکثر توان خود در حال اجراست.

 رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت: بخشی از مباحث مالی این سد را مرتفع کرده ایم و با سرعت اجرایی فعلی انشاءالله در سال آینده می توانیم برنامه ریزی برای افتتاح آن داشته باشیم.

خرّمی در خصوص وضعیت سردهنه های شهرستان تالش گفت: همواره در محدوده اراضی شالیزارهای شهرستان تالش مشکلاتی داریم زیرا بدلیل وقوع سیلاب های متعدد گاه مجبوریم خیلی از سردهنه ها را تا سه بار در سال بازسازی کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افزود: ساخت و مرمت سردهنه ها همواره جزء برنامه های ما خواهد بود، و در این مورد برای شهرستان تالش پیمانکار گرفته ایم و ساخت سردهنه ها به زودی به پایان می رسد.

 خرّمی با بیان اینکه در شهرستانهایی نظیر تالش نیازمند داشتن منابع پایدار آب هستیم، گفت: برای مسئله آب شرب نیازمند به داشتن مخازنی هستیم که این مخازن در واقع با ساخت سدها محقق می شوند، البته نه سد بزرگ یا سدهایی که مشکل زیست محیطی داشته باشند بلکه سدهایی که حدود 20 میلیون متر مکعب ذخیره آب داشته باشند که در این خصوص مطالعات لازم انجام شده ولی اخذ مجوز آنها یک فرآیند طولانی دارد که ان شاءالله انجام خواهد شد.

 وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت: ما در کوتاه مدت تمام سر دهنه هایی که در محدوده تالش و سایر نقاط سنتی آبخور داریم را خواهیم ساخت و سعی می کنیم با خشک چینی، گابیون بندی و کف بندی به آن ها پایداری بدهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان افزود: ساخت سازهای بتنی در کف رودخانه ها غالباً بخاطر به هم ریختگی فرم رودخانه هاً با مشکل روبه رو می شود بنابراین در این خصوص با گابیون بندی و خشک چینی به دلیل سازگاری با رودخانه ها عمل می کنیم.

 وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در خصوص وضعیت اجرایی طرح آبرسانی به غرب دور نیز در پایان گفت: چاه فلمن موجود در منطقه مجموعه کاملی است که پس از بهره برداری خیلی از مشکلات تالش را مرتفع خواهد کرد که برای کوتاه مدت این چاه را به مجموعه آب شهری وصل کرده ایم و در فصل کم آبی سال های گذشته نیز از آن استفاده نموده ایم، و ادامه داد؛ هم اکنون پیمانکار این طرح با جدیت مشغول به کار است، و ان شاءالله هر چه زودتر مابقی خط انتقال باقیمانده آن را نیز به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز