خبرگزاری کار ایران

افزایش تعداد ماشین‌آلات فرسوده راهداری یزد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۶۹

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به فرسودگی ماشین‌آلات راهداری در یزد، گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به این ماشین‌آلات باید دانش فنی کاربران افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی علیخانی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعد از این که حوزه راهداری از حوزه شهرسازی جدا و با حمل و نقل ادغام شد، با تحولات جدیدی مواجه شد به ویژه در مدت اخیر با آغاز طرح ابرار روند فعالیت در حوزه راه‌سازی شکل جدیدی به خود گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ابزار آلات و ماشین آلات در اجرای طرح‌های راهسازی، بیان کرد: بعد از سرمایه انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر دستگاه، ماشین آلات سرمایه بسیار مهمی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها باید در اولویت قرار گیرد.

علیخانی عنوان کرد: متاسفانه ماشین آلات موجود عمدتاً فرسوده هستند و از سال‌های دور آنها را در اختیار داشته‌ایم اما با وضعیت اقتصادی فعلی، چاره‌ای جز رسیدگی به ماشین آلات موجود و استفاده بهینه از آنها نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد که در کارگاه آموزش فنی ماشین آلات راهداری استان سخن می‌گفت، بر ضرورت افزایش بازدیدهای فنی و دقت در نگهداری ماشین آلات تاکید کرد و افزود: باید با رسیدگی به موقع به آنها، اجازه ندهیم آسیب‌های جدی به ماشین آلات وارد شود.

وی تاکید کرد: باید از کارگاه‌های آموزشی نیز در همین راستا بهره‌برداری مناسبی صورت گیرد و از این فرصت برای بهبود بخشیدن به وضعیت فنی ماشین آلات استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز