خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

سرمایه گذاری در حوزه آموزش پرورش ابدی و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۴۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر لزوم جلب مشارکت در حوزه آموزش و پرورش، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش پرورش ابدی و ماندگار است.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای در افتتاحیه مجتمع دبیرستان پرفسور سمیعی با بیان اینکه ایجاد این مدرسه نگاهی ارزشمند و با سرمایه‌گذاری چند وجهی است، اظهار کرد: ساخت این مدرسه با نام دانشمند برجسته «پرفسور سمیعی» فعالیتی ماندگار و ابدی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی برای ساخت این مجتمع آموزشی به حدود ۱۰ سال پیش بازمی گردد، افزود: ارزش، جایگاه و سرمایه گذاری با نام پرفسور سمیعی سبب همکاری هرچه بیشتر و حضور متولیان امر شده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب برای افزایش سرمایه گذاری‌های معنوی با آثار ابدی در کنار سرمایه گذاری مادی، گفت: آموزش و پرورش اگر می‌خواهد در سطح ملی و استانی موفق باشد نیازمند مشارکت همه خدمتگزاران است که ایجاد مدارس غیردولتی مصداق مستقیم این امر است.

جهان آرای با اشاره بر سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش، ادامه داد: برخی سرمایه گذاری ها دارای سودآوری در محدوده خاص زمانی و مکانی هستند اما سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش دارای سودآوری ابدی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: در سال تحصیلی جدید کمتر از ۱۶ درصد دانش آموزان در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

ساخت مجتمع آموزشی پرفسور سمیعی با اعتباری ۴.۵ میلیارد تومان از سال ۹۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر در چهار طبقه و با ۱۸ کلاس آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز