خبرگزاری کار ایران

همتی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان:

فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش کنند/روند انجام فرآیندهای انتخاب به طور منظم ارزیابی شود/رعایت اصل بی طرفی و اجرای دقیق قانون در اولویت کار مجریان انتخابات باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۵۵

استاندار هرمزگان گفت: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را جهت اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسئولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند، تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

همتی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسئولان اجرای انتخابات می باشد و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

وی گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و اوج نشاط سیاسی و اقتدار و عزت کشور را در این عرصه به منصه ظهور برسانیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ورود به ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام الله مبارک و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه های مناسب در راستای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در تمامی مناطق استان برگزار شود.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، فرمانداران و بخشداران از هم اکنون آمادگی لازم را برای پذیرش و ارائه خدمات به گردشگران در سراسر استان با در نظر گرفتن تمامی امکانات را داشته باشد.

وی اظهار داشت: روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در شهرستان ها و بخش های مختلف به طور منظم توسط فرمانداران و بخشداران کنترل و ارزیابی شود و پیگیری های لازم در راستای تسریع در تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز