خبرگزاری کار ایران

فلاح نژاد خبر داد:

کاهش دما، بارش برف و یخبندان در البرز / لزوم حفظ آمادگی فرمانداران استان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۰۸۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از کاهش دمای هوای البرز طی روزهای 2 و 3 بهمن خبر داد و گفت: البرز در انتظار کاهش دما و رگبار برف و باران است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به کاهش دما و بارش برف و باران در البرز، اظهار داشت: تحلیل الگوی های پیش‌یابی اداره کل هواشناسی استان، حاکی از گذر امواج کوتاه و کم دامنه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رخداد رگبارهای برف و باران، وزش باد گاهی شدید و مه آلودگی از امروز 2 بهمن الی عصر فردا 3 بهمن در استان حاکم خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس رگبار برف و باران، یخبندان، مه آلودگی، وزش باد گاهی شدید، کاهش محسوس دمای کمیته مورد انتظار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابر این با توجه به تغییر قابل ملاحظه دما، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها، کاهش میدان دید در جاده های کوهستانی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها و معابر شهری، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، ریزش سنگ و رانش کوه، شایسته است فرمانداران شهرستان های استان به عنوان رؤسای مدیریت بحران شهرستان ها ضمن حفظ آمادگی نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز