خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست فارس خبرداد ؛

مناسب‌سازی طرح‌های عمرانی پست فارس برای تردد معلولان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۸۱

مدیرکل پست استان فارس گفت: از این پس تمام طرح‌های عمرانی این اداره کل دارای پیوست مناسب سازی ویژه معلولان خواهد بود.

به گزارش ایلنا محسن مفتح- سه‌شنبه اول بهمن-  در حاشیه بازدید اعضای جامعه معلولان فارس از اداره کل پست فارس، گفت: این نخستن باری است که طرح‌های عمرانی مد نظر پست در فارس، با نظر اعضای جامعه معلولان، دارای پیوست مناسب‌سازی ویژه معلولان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که براین اساس پروژه‌های عمرانی پست فارس قبل از بهره برداری باید از سوی جامعه معلولان استان مورد ارزیابی قرار گرفته و به لحاظ مناسب سازی تایید شود.

مفتح خاطرنشان کرد: در این ارزیابی‌ها موانع تردد معلولان شناسایی شده و برای رفع آن اقدام می شود.

مدیرکل پست فارس گفت: درپی فراخوان عمومی افراد دارای معلولیت از گروه های مختلف، مجموعه پست و مرکز خرید هایپرلند را از نظر موانع تردد آسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید اعضای جامعه معلولان فارس از اداره کل پست این استان، افزود: دراین بازدید مسیرهای ورودی و خروجی، جایگاه‌های توقف خودروهای شخصی و عمومی و رمپ‌ها مورد ارزیابی کارشناسان جامعه معلولان قرار گرفت.

مدیرکل پست فارس گفت: تلاش مجموعه پست این است که فضاهای عمومی برای معلولان مناسب سازی شود که این مهم به دلیل کارکردهای مختلف پست به خوبی انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز