خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی خبر داد؛

تأخیر نیم ساعته قطار‌های ورودی تهران و مشهد/ رفت و آمد روان قطارهای منطقه با وجود برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۳۲

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف در استان و وجود پدیده کولاک و برف در منطقه، رفت و آمد قطارها در حوزه استحفاظی این اداره کل به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهپور اصلانی با اعلام رفت و آمد روان قطارهای منطقه آذربایجان با وجود برف و کولاک ادامه دارد، اظهار کرد: مشکل خاصی در رفت و آمد قطارها وجود ندارد و حرکت قطارهای اعزامی از استان بدون تاخیر و رأس ساعت مقرر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: قطار های ورودی تهران و مشهد به علت بارش سنگین برف به طور میانگین نیم ساعت تاخیر داشته‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات برف‌روبی مسیرهای ریلی استان از سوی پرسنل انجام شده و تاکنون هیچ یک از مسیرهای ریلی استان با توقف فعالیت مواجه نشده و همه این راه‎‌ها باز هستند.

مدیرکل راه آهن آذربایجان با بیان این‌که روزانه ۱۲ رام قطار از تبریز در مسیرهای مختلف رفت و آمد می‌کنند، یادآور شد: این مسیرها شامل دو رام «تبریز-مشهد»، دو رام «تبریز-تهران»، یک رام «ارومیه_مراغه_ تهران»، هفت رام«تبریز_ تربیت معلم»، یک رام «تبریز_ جلفا» و یک رام «تبریز_ سلماس» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز