خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ثامن خبر داد:

جمع آوری ٩٠٠ دستفروش از معابر اطراف حرم مطهر رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۷۹

شهردار منطقه ثامن گفت: در سه ماه پاییز امسال از معابر اطراف حرم ٩٠٠ دستفروش و ٧۵۵ مورد چادر خواب غیرمجاز جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مصطفی نعمتی با توجه به عملکرد واحد رفع سد معبر منطقه ثامن در سه ماهه پاییز سال جاری در خصوص دستفروش های غیر مجاز گفت: از حدود۹۰۰ دستفروش و بساطی که از اطراف حرم مطهر جمع آوری شده، ۸۵۸ نفر آن‌ها دستفروش و ۳۸نفر دیگر هم بساطی‌های غیرمجاز بوده اند که به ارائه موارد غیر بهداشتی و فاقد استاندارد همچون عطر، ادکلن، چاقو، مواد تقلبی مبادرت داشتند.

وی تصریح کرد: در آبان ماه که مقارن با ایام دهه پایانی ماه صفر و روز‌های پیک زائر در مشهد بوده است، ۴۸۹چادرخواب جمع شده و در همین ایام۲۶۶ مورد اتراق در فضا‌های سبز و معابر هم جمع آوری شده است.

نعمتی افزود: ۱۵ عدد سایبان فرسوده، داربست و تابلو‌های غیرمجاز فرسوده، به دلیل مغشوش کردن سیمای و منظره شهر از سطح منطقه جمع آوری شده است.

شهردار منطقه ثامن گفت: با همکاری مرکز بهداشت ثامن نسبت به جمع آوری ۴۴ نمونه موردی ارائه مواد غذایی غیربهداشتی از قبیل آش، خامه، زیره و خشکبار هم اقدام شده است.

شهردار منطقه ثامن خاطر نشان کرد: در همین بازه زمانی،در راستای برخورد با متخلفانی که به نوعی حقوق سایر شهروندان را نادیده گرفته و مبادرت به تخلفات شامل ایجاد سدمعبر، بر هم زدن آراستگی سیمای شهری، تکدی گری و نیز تخطی از قوانین شهرداری داشته اند، در پاییز امسال ۲۱۴ اخطاریه ابلاغ و ۳۵ رای قطعی نیز اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز