خبرگزاری کار ایران

درخواست عضو شورا برای جلوگیری از اخذ عوارض در آزادراه بندرعباس_شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۹۸۵

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از شورای شهر می خواهیم که با دعوت از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اخذ عوارض از ساکنین بندرعباس و حومه را در آزادراه بندرعباس_بندر شهید رجایی متوقف کنند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، رضا حیدری‌زاده در نطق پیش از دستور یک صد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: در مصوبه شورای اقتصاد استان هرمزگان آزاد راه بندرعباس _ بندر شهید رجایی تعریف شده بود که  در آن عوارضی از تردد کنندگان دریافت شود اما با تلاش مسئولان،اعضای شورا و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این مصوبه برای پلاک های 84 و 85 لغو شد.

وی افزود: چند روزی است که  برای مردم پیامک هایی ارسال می شود که باید به دلیل تردد در این مسیر مبالغی را بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: مردم بندرعباس و روستاهای اطراف هر روز از این مسیر عبور می کنند و شاید بعضی روزها چندین بار هم تردد داشته باشند و سوال ما این است که از کجا باید این مبلغ را بیاورند و بپردازند.

حیدری زاده تصریح کرد: تقاضا مند هستیم که شورای اسلامی شهر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دعوت کنند و تذکر دهند که مردم از پرداخت این هزینه ها دچار زحمت می شوند.

وی افزود: اصل وجود عوارضی در آن جا مشکل‌دار است زیرا عوارض باید یک ورودی و یک خروجی داشته باشد در صورتی که در این محور این‌گونه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز