خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای جنوب و جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۶۴

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش پراکنده باران در تهران خبر داد و گفت: برای مناطق جنوب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی با اشاره به شرایط جوی کشور در روز‌های آینده، گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از غرب کشور و همچنین سواحل دریای خزر، استان‌هایی که در دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی و غربی واقع شده اند بارش برف و باران و همچنین وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه بخش‌های از مرکز، شرق و سواحل شمالی کشور بارش برف و باران را خواهند داشت، افزود: مناطق جنوب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهند داشت.

رفیعی گفت: روز چهارشنبه بارش‌ها محدود به تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج پیش بینی شده است، افزود: سه‌شنبه و چهارشنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تهران امروز آسمان نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود، تصریح کرد: احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه حداقل دما برای تهران صفر درجه و حداکثر دما ۹ درجه پیش بینی می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود تهران فردا نیز همین شرایط را تجربه کند.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۱۰ درجه زیر صفر و بندرعباس با دمای ۲۲ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز