خبرگزاری کار ایران

تعطیلی مدارس مشهد و برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل بارش برف

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۵۰۱

مدارس نوبت صبح مشهد و برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا تعطیل شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، وضعیت تعطیلی مدارس در شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان رضوی در "نوبت صبح " روز یکشنبه مورخ ۲۲دی ماه ۱۳۹۸ به علت بارش برف و برودت هوا به شرح ذیل است:

۱-همه مدارس در مقاطع ابتدایی (دوره اول و دوم) و متوسطه دوره اول در "نواحی هفتگانه مشهد" و منطقه "تبادکان" تعطیل است.

۲- همه مدارس در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان های "طرقبه شاندیز"، "تربت حیدریه"، "تربت جام"، "تایباد" ،"کوهسرخ"، "باخرز"، "صالح آباد"، "زاوه " ،"فریمان" و "رشتخوار"  و همچنین مناطق "کدکن"، "جلگه رخ"،  "رضویه" ،"احمد آباد" و"سرولایت" تعطیل خواهند بود.

۳- همه مدارس در مقاطع ابتدایی (دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول در  شهرستان های "قوچان"،"چناران"، "بجستان" و منطقه "گلبهار" نیز تعطیل خواهد بود.

۴- همچنین همه مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) در شهرستان های "گناباد" ،"نیشابور"، "فیروزه"، "کلات"،"خواف "و مناطق "زبرخان"، "میان جلگه" و "ششتمد" تعطیل است.

 ۵- مدارس دوره اول و دوم متوسطه نیز در شهرستان " کلات" با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ضمنا ‌همه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان ها و مناطق تعطیل خواهد بود.

امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم،در مناطقی که مدارس دوره دوم متوسطه تعطیل اعلام شده،ب رابر برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز