خبرگزاری کار ایران

مردم از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۲۱

ستاد بحران سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا ستاد مدیریت بحران استان جمع میزان بارندگی‌ها در سطح استان را تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز شنبه  اعلام شد که  زابل7 میلیمتر، زاهدان22.2میلی‌متر، خاش 25.4میلی‌متر، میرجاوه22میلی‌متر، نصرت آباد14.6میلی‌متر، ایرانشهر5.4میلی‌متر، سراوان 9.7میلی‌متر، نیکشهر25.8میلی‌متر، چابهار0.2میلی‌متر، زهک11.8میلی‌متر، مهرستان5.7میلی‌متر، کنارک 16میلی‌متر،بزمان60میلی‌متر، دلگان50 میلی‌متر باران باریده است.

بنابراین گزارش دستگرد و نیکشهر با میزان بارندگی ۱۳۶ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در استان را تا به این لحظه دارند که بنا به پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان این میزان به ۲۰۰ میلی‌متر خواهد رسید.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان محورهای مواصلاتی ذیل به دلیل سیلابی شدن تاکنون مسدود است، محور دلگان به زهکلوت، محور دلگان به ایرانشهر، محور فنوج به اسپکه، محور کتیج به رمشک اعلام شده است.

همچنین در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین مسافرت‌های غیرضروری خودداری شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز