خبرگزاری کار ایران

با پرونده‌ای درباره روزنامه‌نگاری و تلگرام؛

نخستین شماره فصلنامه "روزنامه‌نگاری جدید" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۴۶

نخستین شماره روزنامه‌نگاری جدید نشریه تخصصی رسانه و روزنامه‌نگاری چاپ شد.

به گزارشایلنا، پرونده نخست این شماره درباره "روزنامه‌نگاری و تلگرام" است. "خبرنویسی در تلگرام"،  "۶ تاثیر تلگرام بر روزنامه‌نگاری ایران" و "خبرنویسی در موبایل" از جمله مطالب دیگر این فصل‌نامه است.

گفت‌‌وگو با عباس عبدی (روزنامه‌نگار و رئیس انجمن صنفی استان تهران) و  اکبر نصراللهی (رئیس دانشکده علوم ارتباطات و  مطالعات رسانه دانشگاه آزاد) درباره تاثیرات کانال‌های تلگرامی بر رسانه‌های ایران به ویژه مطبوعات و صداوسیما از دیگر بخش‌های  نشریه است.

مقایسه ۵ کانال خبری تلگرامی داخلی و خارجی (بی‌بی‌سی فارسی، آخرین خبر، فارس، آمدنیوز و باشگاه خبرنگاران) خلاصه پایان‌نامه قادر باستانی است که به بررسی معیارهای مقایسه پرداخته و نتایج آن در "روزنامه‌نگاری جدید" منتشر شده است.

"منبع در خبر و انواع آن"، "توصیه‌هایی برای تصویربرداری با گوشی موبایل" و "چارچوب حضور خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی" دیگر مطالب این نشریه هستند.

همچنین مطالبی به قلم سایر اهالی رسانه درباره رسانه و روزنامه‌نگاری چاپ شده است.

مدیرمسئول و سردبیر این نشریه رضا غُبیشاوی (روزنامه‌نگار و کارشناس علوم ارتباطات) است.

فصل‌نامه "روزنامه‌نگاری جدید" را می‌توان از کیوسک‌های فروش مطبوعات، سایت اینترنتی newjournalism.net یا سایت اینترنتی "جار" تهیه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز