خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اورژانس کشور خبرداد:

شمار جانباختگان مراسم کرمان به ۴۰ نفر رسید/ مصدوم شدن ۲۱۳ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۲۹

رئیس سازمان اورژانس کشور از جان باختن ۴۰ نفر و مصدوم شدن ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: متاسفانه در مراسم تشییع امروز در کرمان تا این لحظه ۴۰ نفر به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند و ۲۱۳ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان از سوی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.
 
وی توضیح داد: اغلب افراد جان باخته و مصدوم در این مراسم در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باخته یا دچار آسیب شده اند.
 
رئیس‌سازمان اورژانس کشور گفت:وزیر بهداشت شخصاً در محل تشییع حضور دارد و موضوع امدادرسانی به مصدومان را مدیریت می‌کنند.
 
آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیاتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز