خبرگزاری کار ایران

تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی در استان البرز

کد خبر : ۸۵۵۸۱۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی استان خبر داد و گفت: با فعالیت این شورا همه دعاوی حوزه اقتصادی استان در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل و فصل شده و به تحرک اقتصادی استان کمک شایانی می کند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در ستاد تسهیل و رونق تولید استان، اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد سفر استانی رؤسای محترم قوای مجریه و قضائیه به استان البرز بودیم که حضورشان مایه مباهات و برکات زیادی است.

وی افزود: تکمیل پروژه قطار شهری کرج که 25 درصد آن در سال 98 تکمیل شده است بیانگر عزم و اراده‌ای جدی در سطح استان و حمایت دولت است که باید قدردان آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی استان خبر داد و گفت: با فعالیت این شورا همه دعاوی حوزه اقتصادی استان در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل و فصل شده و به تحرک اقتصادی استان کمک شایانی می‌کند.

شاهمرادی تصریح کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم با جسارت تمام در انجام فعالیت های تخصصی خود اهتمام داشته باشند تا بتوانیم در شرایط امروز کشور که جنگ نابرابر اقتصادی است همچون همیشه سرافراز باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه اقتصادی استان یادآور شد: بر اساس آمار سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان البرز طی دو سال متمادی 97 و 98 در حوزه جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه اول کشوری را از آن خود کرده و امسال نیز توفیق یافتیم در جذب اعتبارات تبصره 18 مقام اول کشور را کسب کنیم.

به گفته وی در حوزه احیای واحدهای تولیدی که به  نوعی در تملک بانک‌های استان بوده است از 164 واحد، 84 واحد احیاء شد که تعدادی از آنان به دلیل تشکیل استان البرز هنوز از تهران تفکیک نشده و بلاتکلیف هستند که بزودی برای این دسته از واحدها نیز تدابیر لازم اتخاذ می شود.

افزایش 33 درصدی صادرات استان در هشت ماهه اول سال جاری، عدم تملک واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی دو سال گذشته از سوی بانکها و حمایت مالی بانک ها از آنان، افزایش 10 هزار نفری بیمه اجباری کارگران در 8 ماهه امسال و همچنین کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری استان بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی استان است که از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به آن اشاره شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز