خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی دادگستری فارس:

خداترسی و خداشناسی مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۰۳

معاون فرهنگی دادگستری کل فارس با بیان اینکه خداترسی و خداشناسی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود، گفت: این سردار رشید اسلام همیشه و در همه حال این دو ویژگی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالله رجایی نسب درمراسم گرامیداشت سردارسلیمانی در مجتمع شاهچراغ افزود : درکنار خداترسی و خداشناسی سردار سلیمانی ایثاری مثال زدنی هم داشت که از این ایثار نه تنها مردم ایران و منطقه بلکه مردم دنیا بهره مند شده‌اند.

وی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار جانگداز است و تمام دنیا را به لرزه درآورده و حتی دشمنان را هم از کرده خود پشیمان کرده است.

معاون فرهنگی اداره  کل دادگستری فارس افزود: اگر دشمن از عوقب شهادت سردار سلیمانی خبرداشت مطمئنا دست به چنین جنایتی نمی زد و دشمن بداند شاید از لحاظ فیزیکی سردار سلیمانی را حذف کرده اما تفکر سردار سلیمانی همچنان زنده است.

رجایی نسب افزود: با شهادت سردار سلیمانی تحول و انقلابی بوجود آمده و مطمئنا همرزمان قدرتمند این شهید در کوتاه مدت درس عبرتی به دشمنان می دهند که تا ابد فراموش نخواهد شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین ، قضات و کارکنان دادگستری استان، سازمان های وابسته به قوه قضاییه در استان فارس، حقوقدانان، وکلا، کارشناسان و جمع کثیری از مردم شیراز برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت استان فارس به بیان رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز