خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

آناهیتا یک ظرفیت بسیار بزرگ ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۳۶۳

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران باید نهایت تلاش خود را برای اتمام به موقع پروژه ها مطابق با برنامه زمانبندی بکار گیرند زیرا با اجرای به موقع پروژه ها، رضایتمندی مردم افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست مشترک فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی که با هدف بررسی مشکلات شهرستان های هرسین، کنگاور و صحنه در محل سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات شهرستانی که در سفرهای کاری به شهرستان ها مورد تصویب قرار گرفته اند باید با نگاه ویژه و اولویت کاری مورد پیگیری قرار گیرند.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی جزو اولویت کاری مدیران باشد زیرا در این سفرها روند اجرایی پروژه ها با دقت بررسی می شود بنابراین اگر جزو مصوبه شهرستانی قرار گرفته اند با لحاظ روند کاری و مشکلات چنین پروژه هایی بوده است.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در جهت رفاه و توسعه بیشتر جامعه گام برداریم برگزاری چنین جلساتی را در راستای ایجاد زمینه های بهتر برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هر پروژه ای که به عنوان مصوبه جهت اجرا قرار گرفته به ضوابط بودجه ای و اعتباری آن توجه شده بنابراین مدیران باید با جدیت بیشتری به اجرای این پروژه ها بپردازند.

مقام عالی استان افزود: با توجه به شرایط تحریم که بواسطه دشمنان اعمال شده برای اجرای پروژه های عمرانی باید از اسناد خزانه استفاده کنیم و گام ها را برای رفاه مردم استوارتر سازیم.

بازوند در ادامه ضمن اشاره به روند این پروژه ها در شهرستان های شرق استان به روند اجرایی بعضی از این پروژه ها از جمله روند ساماندهی پروژه تاریخی آناهیتا اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم این مجموعه تاریخی یک ظرفیت بسیار بزرگ نه تنها برای کنگاور و استان بلکه یک ظرفیت بسیار بزرگ ملی است لذا در اجرای این پروژه که نقش مهمی در توسعه گردشگری استان دارد نباید فرصت سوزی کنیم.

وی تاکید کرد: باید از این مجموعه که ورودی استان محسوب می شود هر چه بیشتر در جهت توسعه گردشگری استان استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ما آمادگی داریم برای تسریع در انجام کار گسترده تر برای ساماندهی این مجموعه 50 درصد اعتبارات را "به شرطی که وزارت میراث هم 50 درصد دیگر اعتبار را تامین کند" پرداخت کنیم.

وی همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژه تصفیه خانه شهر هرسین شد و گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان باید هر چه سریعتر این پروژه را تعیین تکلیف کند  زیرا مردم توقع دارند این پروژه هر چه سریعتر به یک نتیجه نهایی و مشخص برسد.

در این جلسه پروژه‌های اجرایی در بخش‌های راه‌های شهری و روستایی، گاز، میراث فرهنگی، امور آب و همچنین آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهرستان های شرق استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز