خبرگزاری کار ایران

توصیه رئیس پلیس فتا به شهروندان؛

در خرید اینترنتی بیعانه واریز نکنید/ پرداخت کامل بعد از تحویل کالا

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۰۰

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: شهروندان پس از انتخاب کالا یا خدمات در سایت‌های اینترنتی، بدون اطلاع از هویت فروشنده و واقعی بودن کالاها، اقدام به خرید کالا کرده و دچار کلاهبرداری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهروندان پس از انتخاب کالا یا خدمات در سایت‌های  اینترنتی، بدون اطلاع از هویت فروشنده و واقعی بودن کالاها، اقدام به خرید کالا نموده و دچار کلاهبرداری می شوند.

وی افزود:کاربران محترم فضای مجازی بایستی قبل از هرگونه واریز وجه، از خدمات یا کالای مورد نظر مطلع شده و از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به‌ عنوان بیعانه خودداری کنند.

محمودی گفت: از کاربران فضای مجازی درخواست داریم کالای مورد نظر خود را از استان محل زندگی خود انتخاب کرده و پرداخت وجه را به بعد از تحویل کالا موکول کنند و در قبال دریافت کالا از فروشنده رسید دریافت کنند تا اگر کالا، مسروقه بود بتوانند به راحتی فرد فروشنده را معرفی کرده و علیه وی شکایت کنند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir ا به عنوان پل ارتباطی با شهروندان است تا در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و غیر قانونی در فضای مجازی موضوع را از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز