خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین:

بانک‌ها در مراحل پرداخت تسهیلات اشتغال سختگیری نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۸۶

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین از بانک‌های عامل خواست با متقاضیان و سرمایه‌گذاران واقعی در مراحل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی سختگیری بهانه تراشی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی علیخانی در کارگروه تسهیلات اشتغال روستایی استان قزوین، گفت: بانک‌های استان هرچه سریع‌تر باید برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اقدام کنند، چون با نزدیک شدن به ایام پایانی سال عملا فعالیت سیستم بانکی محدود خواهد شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین با بیان اینکه تاخیر در پرداخت‌ها به گران شدن تجهیزات و کم ارزش شدن تسهیلات منجر می‌شود، افزود: لازم است که بانک‌های عامل با متقاضیان و سرمایه‌گذاران واقعی تا حد ممکن همراهی کرده و تضامین بانکی را قبول کنند.

علیخانی درباره تاخیر در پاسخ استعلامات انتقاد و اظهار کرد: علیرغم دستور استاندار مبنی بر پاسخ استعلام پرونده‌های سرمایه‌گذاری تا سقف ۲۰ روز، اما هنوز هم برخی دستگاه‌ها بعد از ۴۰ روز به استعلامات پاسخ می‌دهند که این روند قابل قبول نیست.

وی به سرمایه‌گذاران غیرواقعی و فاقد صلاحیت اشاره کرد بیان کرد: تصمیم داریم تا در هفته‌های آتی مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی که در ۶ ماه گذشته هیچ گونه اقدامی انجام نداده‌اند را باطل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز