خبرگزاری کار ایران

کلامی به ایلنا خبرداد:

ایجاد نزدیک به 8 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی توسط کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۴۳

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 8 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد کلامی در گفت و با ایلنا، با اشاره به طرح های اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای ۱۱۲۱ نفر کاریابی با بیمه تامین اجتماعی انجام و تعداد ۴۵۷۰ طرح خود اشتغالی جدید اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸۹۰ فرصت شغلی ایجاد شده در مناطق روستایی است، ادامه داد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۱۴۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دامپروری، کشاورزی، قالیبافی، صنایع دستی و مشاغل خدماتی از جمله گروه های شغلی ایجاد شده برای مددجویان است.

وی افزود: کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های برتر و تاثیرگذار در زمینه اشتغال‌زایی در استان بوده است و بخش مهمی از فرصت شغلی در استان را تامین می کند.

کلامی تاکید کرد: تقویت اقتصاد با اجرای طرح‌های اشتغال از اصلی‌ترین برنامه های کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی در پایان ضمن تشکر از کمک های مردمی به استان گفت: مردم نیک اندیش استان می توانند حمایت های خود جهت طرح های اشتغالزایی مددجویان را از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز