خبرگزاری کار ایران

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمانشاه :

جشنواره بین المللی آئین‌های نوروزی در کرمانشاه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۰۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از برگزاری رویداد بین المللی"کرمانشاه پایتخت آیین‌های نوروزی" در ایام نوروز ٩٩ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد الهی تبار در دیدار رئیس و کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به لزوم تجمیع امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از طرح پیشنهادی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: توسعه صنعت گردشگری می تواند بستری مناسب برای پویایی و رونق اقتصاد استان کرمانشاه ایجاد کند و این مهم در قالب رویداد بین المللی کرمانشاه پایتخت نوروز ایران میسر می شود.

معاون استاندار از مولفه های گردشگری استان کرمانشاه به عنوان سرمایه و ثروتی ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: تنوع آب و هوایی، قومیتی، مفاخر و توانایی هنری و فرهنگی، مذهبی، ظرفیت های مرزهای مهم، جذابیت های تاریخی و باستانی و مردم مهمان نواز این منطقه سبب توجه گردشگران داخلی و خارجی به کرمانشاه شده است و از این ظرفیت برای معرفی روستاهای هدف گردشگری در رویداد کرمانشاه 2020 نیز استفاده خواهیم کرد.

الهی تبار نحوه طراحی ساختار شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره بین المللی " کرمانشاه پایتخت آیین های نوروزی " را مبتنی بر ایجاد هم‌افزایی و همدلی برای توسعه و تعالی کرمانشاه ذکر کرد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری، صدا و سیما، اداره کل میراث استان، شهرداری، اصحاب رسانه و همه دستگاه های اجرایی مرتبط در این رویداد ایفای نقش خواهند داد و به یقین دستاوردهای ارزشمندی را علاوه بر مزایای اقتصادی خواهیم داشت.

وی  از تلاش‌های صورت گرفته در بزرگداشت و پاسداشت مفاخر، چهره های فرهنگی، مذهبی و هنری استان توسط این سازمان تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: انتظار داریم سالیانه با رویکرد معرفی مفاخر و مشاهیر استان نسبت به برگزاری کنگره های بزرگداشت به صورت گسترده اقدام شود و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز