خبرگزاری کار ایران

بخشیده شدن قاتل در فارس به درگیری دو طایفه پایان داد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۶۸

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس از پایان یافتن اختلافات دو طایفه با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شعبه اول شورای حل اختلاف خفرخبر داد و گفت: درگیری بین دوطایفه که بر اثر وقوع یک فقره قتل عمدی شدت گرفته بود به سازش ختم شد و مقتول از قصاص رهایی یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در توضیح این خبر گفت: در سال 1396بر اثر وقوع یک فقره قتل، اختلاف و نزاع بین دوطایفه در روستاهای شهرستان خفر شدت گرفته بود و از تاریخ درگیری تا به حال کشمکش و درگیری سایه سنگین خود را بر این دو طایفه گسترانیده و روز به روز بر دامنه آن افزوده می‌شد.

وی افزود: پس از دستگیری متهم، اولیای دم شکایت خود را علیه متهم اعلام و قصاص وی را خواستار شدند؛ دادگاه نیز با توجه به اقرار متهم، اتهام را محرز و مسلم دانست و وی را به قصاص نفس محکوم می‌کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در ادامه خاطر نشان کرد: با ارجاع پرونده اقدامات لازم برای جلب رضایت از شاکی آغاز شد و چندین جلسه در شورای حل اختلاف شعبه اول خفر و منزل اولیاء دم تشکیل و طرفین توافق کردند که مذاکرات برای جلب رضایت ادامه یابد و به لطف خداوند زمینه صلح و سازش میان دو طایفه فراهم و  مقتول نیز از قصاص رهایی یافت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز