خبرگزاری کار ایران

فراهانی مطرح کرد:

مسابقات جام حرف و مشاغل را در بودجه شهرداری نهادینه می‌کنیم/ فردوسی‌پور به روش خودش مبارزه می کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۴۷

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال حرف و مشاغل با حضور رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، عادل فردوسی پور و جمعی از پیشکسوتان فوتبال صبح امروز در محل ایوان شمس به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال حرف و مشاغل گفت: اصلی ترین کارهایی که شهرداری به آن ورود پیدا کرده ورزش همگانی است. سازمان ورزش شهرداری تهران و مجموعه ورزش مدیریت شهری ترویج ورزش همگانی را جزو وظایفش می داند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین جاهایی که می‌توان این ورزش را گسترش داد قطعا بین صنوف و مشاغلی است که در تهران فعالیت می‌کنند. مشاغل مهندسی، پزشکی، پشت میز نشینان و افرادی که کمتر تحرک می کنند، از این جمله است.

فراهانی افزود: امسال چهارمین دوره این مسابقات است و قول می دهم این امر را در بودجه شهرداری تهران نهادینه کنیم و از فردا برنامه ریزی برای پنجمین دوره صورت خواهد گرفت. قطعا اگر امسال با ده شغل و حرفه آغاز شده در سال آینده 100 شغل را هدف گذاری خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به کتاب نخبه کشی گفت: به شکل تاریخی در ایران، نخبگان تحمل نمی شوند و افرادی که رشد می کردند همواره  با بی مهری رو به رو هستند ولی امسال به مدد آقای عادل فردوسی پور، نخبگان مورد تقدیر قرار گرفتند. اگر چه ایشان نخبه است به دنبال نخبگی در همه مشاغل و حرف بوده و آن را ترویج می کند.

وی تاکید کرد: عادل فردوسی پور نشان داد اگر چه با او بی مهری شده اما به روش خودش مبارزه می کند و با روش خودش شایستگی هایش را تحمیل می‌کند. جام حرف و مشاغل با پیگیری ها و خون دل خوردن های عادل فردوسی پور به جایی رسیده که به عنوان یکی از محصولات او نهادینه شده است. کاری که او کرد در کشور ماندگار شد.

فراهانی افزود: عادل فردوسی پور در حال فعالیت در بخش های مختلف است و هر هفته کارهای جدیدی از او می بینید که مبارزه به روش عادل فردوسی پور است . روش عادل فردوسی پور درس های زیادی برای همه دارد که اگر در جایی با بی مهری رو به رو شدید ظرفیت ها و شایستگی های شما در صدها جای دیگر در این کشور می تواند بروز داشته باشد. کشور متعلق به همه ماست.

رئیس کمیته بودجه ونظارت مالی شورای شهر تهران خاطر نشان شد: جمهوری اسلامی ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی دارد که می توان امیدوار بود نخبگان این عرصه از این ظرفیت ها استفاده کنند. هنر عادل مردمی بودن اوست و این جام هم یکی از شعبه های مردمی بودن عادل فردوسی پور بود.

وی در پایان از شهرداری تهران برای حمایت از این جام تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز