خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

توقیف اموال؛ رأی جدید دادگاه برای طلبکاران بازنشسته بیمارستان امام خمینی کرج/ طلبکاران ۱۴۰ میلیون تومان از تجهیزات آزمایشگاهی را با خود بردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۵۸

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج با اشاره به خروج ۱۴۰ میلیون تومان تجهیزات آزمایشگاهی توسط یکی از طلبکاران این مرکز از بیمارستان، گفت: حدود ۸۰۰ بازنشسته بیمارستان به دلیل مطالبات حقوقی خود ، حکم قضایی دیگری مبنی بر توقیف اموال و تجهیزات بیمارستان، گرفته اند.

قاسم طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به توقیف اموال بیمارستان امام خمینی کرج در روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه، اظهار داشت: یکی از فروشندگان تجهیزات بیمارستانی به واسطه فروش و نصب تجهیزاتی که دو سال گذشته وارد بیمارستان کرده بود با توجه به طلب ۱۸۰ میلیون تومانی، بخشی از اموال آزمایشگاهی و دستگاه‌های پاتولوژی بیمارستان را توقیف کرد.

وی افزود: این طلبکار از سال گذشته با شکایت به مراجع قضایی مطالبات خود را پیگیری می کرد و چندین مرتبه به بیمارستان مراجعه کرد اما با ممانعت پرسنل و مدیران وقت روبرو شد.

طاهری تصریح کرد: روز پنجشنبه گذشته، این طلبکار با حکم صادره از دستگاه قضایی، بخشی از  تجهیزات آزمایشگاهی معادل ۱۴۰ میلیون تومان را توقیف و از بیمارستان خارج کرد.

وی با عنوان اینکه خروج اموال با حضور مرجع قضایی و مدیر بیمارستان انجام شد، اضافه کرد: در صورت عدم پرداخت مابقی تجهیزات، به زودی بخش دیگر اموال بیمارستان، معادل ۴۰ میلیون تومان با رای دادگاه، توقیف می شود.

طاهری با اشاره به اینکه مدیران وقت بیمارستان باید طی دو سال گذشته به مرور مبلغ مورد نظر طلبکار را پرداخت می کرد، اظهار داشت: حکم توقیف اموال تنها مربوط به طلبکاران فروش تجهیزات نیست و بالغ بر ۸۰۰ نفر بازنشسته بیمارستان به واسطه عدم واریز بخشی از حقوق بازنشستگی، به مراجع قانونی مراجعه و با رای قانونی توقیف اموال، هر لحظه ممکن است با حکم دادگاه به بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج با عنوان اینکه سرمایه‌گذار در شرایط اقتصادی فعلی ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، یادآور شد: این بیمارستان همچنان با تعرفه دولتی کار می کند در حالی‌که سرمایه‌گذار با رویکرد خصوصی شدن، بیمارستان را خریداری کرده و با تعرفه دولتی پزشکان تمایلی به کار ندارند.

وی از افتتاح رسمی بیمارستان امام خمینی در روز ۱۰ دی ماه سال جاری خبر داد و اذعان داشت: در ارتباط با پذیرش بیمار در حال حاضر درمانگاه، کلینیک قلب و اورژانس بیمارستان فعال است.

وی در مورد تعطیلی بخش دیالیز گفت: به واسطه طلب ۴۰ میلیارد تومانی پیمانکار که مدعی است بر اساس ارزش افزوده و به روز، مطالباتش تسویه نشده است این بخش فعلا پذیرش بیمار ندارد و در این ارتباط سرمایه‌گذار، پیگیر راه اندازی مجدد بخش دیالیز و آزمایشگاهی بیمارستان است.

طاهری در باره با حقوق پرسنل بیمارستان، گفت: سرمایه گذار جدید، امسال دو حقوق معوقه معادل یک حقوق پایه و یک حقوق کامل به پرسنل پرداخت کرده است در حالی که سازمان همیاری با وجود دریافت ۱۳ میلیارد فروش سهم خود هیج مبلغی از بدهی پرسنل را پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز