خبرگزاری کار ایران

در سومین سال پیاپی ؛

الویری رئیس شورای عالی استانها باقی ماند/ نماینده قم تنها با یک رای کمتر، از تصاحب صندلی ریاست بازماند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۳۱

الویری با 40 رأی موافق در دوم رای گیری رئیس شورای عالی استانها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها، که امروزپنجشنبه -  21 آذر ماه -به ریاست مرتضی الویری و با دستور کار انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استانها  برگزار شد،  برای  سومین سال از پنجمین دوره شورای عالی استانها مرتضی الویری دوباره در سمت رئیس شورا ابقا شد.

 درانتخابات هیات رئیسه امروز شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی نماینده مردم قم و مرتضی الویری نماینده مردم تهران در شورای عالی استانها کاندیدای ریاست شورای عالی برای سومین سال از دور پنجمین دوره بودند که در نهایت الویری برای سومین سال رئیس شورای عالی استانها ماند.

در دوره اول رأی‌گیری در انتخابات 71 نفر از 75 نماینده حضور داشتند که مرتضی الویری توانست 35 رأی را اخذ کرده و احمدی با 34 رأی و دو نماینده هم رأی سفید به صندوق انداختند. به دلیل اینکه الویری و احمدی هیچکدام نتوانسته بودند نصف به علاوه یک رأی را کسب کنند، رأی‌گیری مجدد تکرار شد و در دور دوم رأی‌گیری الویری با 40 رأی از مجموع 71 رأی رئیس شورای عالی استانها باقی ماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز