خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان البرز:

امید اساسی ترین عامل توسعه و پویایی هر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۵۷۳

فضای مجازی با نقش بسزایی که در برگزاری انتخابات دارد می تواند فضای خوبی برای مشارکت مردم در این امر ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود محمودخانی، رئیس دادگستری البرز با اعلام این مطلب  در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی افزود: فضای مجازی فضای خوبی برای مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در این زمینه نقش بسزایی ایفا می کند تا مردم با آگاهی و اطلاعات بیشتر نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند تا یک مجلس پویا و انقلابی  شکل بگیرد.

به گفته محمودخانی، مشارکت فعالان فضای مجازی سبب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امید یکی از اساسی ترین عامل توسعه و پویایی هرجامعه است که نقش رسانه به خصوص فضای مجازی در این راه بسیار تاثیر گذار بوده و امیدواریم که  فعالان فضای مجازی با تبعیت از قانون این بستر را فراهم آوردند.

این مقام قضایی در ادامه به جرایم انتخاباتی اشاره کرد و توضیح داد: تخریب  کاندیدا از سوی طرفین چه طرفداران نسبت به نامزدهای انتخاباتی جرم است و قطعا دستگاه قضا برخورد خواهد کرد.

محمود خانی، تفرقه افکنی و توهین به قومیت را هم یکی از جرائم سخت این حوزه عنوان کرد و گفت: همه کاندیدا بخصوص فعالان فضای مجازی باید نسبت به آن توجه کنند تا امید، نشاط و وحدت در بین مردم ایجاد شود.

رئیس دادگستری شهرستان البرز به تبلیغات زود هنگام و خارج از موعود کاندیداها اشاره کرد و گفت: تبلیغ خارج از زمان تعیین شده جرم است و در این خصوص هم دستگاه قضا قاطعانه ورود خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز