خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال ؛

بیش از 6 هزار پرونده توسط پلیس قزوین رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۲۳

در ۶ ماه نخست امسال پلیس قزوین با محوریت عدالت ترمیمی و مشاوره بیش از ۶ هزار پرونده را بررسی و رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در نشست تخصصی ناجا که در فرهنگسرای شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: یکی از رسالت های پلیس استان عدالت ترمیمی و مشاوره می باشد که نقش بسیار موثری در این زمینه دارد به گونه ای که در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۶ هزار پرونده را در امر مصالحه رسیدگی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین افزود: امروز پلیس در هزار و ۷۰۰ نقطه از مرزهای داخلی و خارجی با ۳۸ نوع ماموریت در حوزه‌های سلبی و ایجابی در حال خدمت به مردم است.

به گفته حاجیان، یکی از اهداف پلیس جامعه محور بودن است و پلیس برای ایجاد امنیت باید برنامه هوشمندانه با وضعیت سیال جامعه داشته باشد که به همین منظور پلیس جامعه محور از ۱۰ سال پیش شکل گرفته است.

این مقام انتظامی استان اعلام کرد: بیش از ۶۰ درصد جرایم در فضای مجازی اتفاق می‌افتد و پلیس باید برای آگاه سازی مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی این حوزه تلاش کند.

وی ادامه داد: هم اینک رویکرد پلیس در حوزه امنیت، مشارکتی و جامعه محور بوده و بزرگترین سرمایه خود را اعتماد مردم می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه پیشگیری از جرایم و مقابله با هرگونه ناامنی یکی دیگر از مولفه‌های پلیس است، افزود: امنیت بستر ساز پیشرفت جوامع و باعث رشد و شکوفایی آنها است و جامعه برخوردار از امنیت مناسب به توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهد رسید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز