خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان مطرح کرد؛

پیش بینی ثبت نام ٣۵ کاندیدا در حوزه انتخاباتی قوچان و فاروج

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۴۷

فرماندار قوچان گفت:پیش بینی می شود برای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ٣۵ کاندیدا در حوزه انتخاباتی قوچان و فاروج ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، هادی رجایی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: صبح دیروز هم‌زمان با سراسر کشور آغاز انتخابات در قوچان زده شد و در اولین روز ثبت‌نام‌ها ۶ نفر برای کاندیداتوری به ستاد انتخابات شهرستان قوچان مراجعه کردند که ۴ نفر به‌صورت قطعی ثبت‌نام شدند و اکثریت این افراد از قشر جوان بودند.

وی با بیان این مطلب که شهرستان قوچان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای یک حوزه اصلی قوچان و سه حوزه فرعی فاروج ، خبوشان و باجگیران است ، خاطرنشان کرد :  ۳۰ نفر از معتمدین برای انتخاب اعضای هیئت اجرایی به شورای نگهبان معرفی‌شده‌اند و ظرف دو روز آینده نتیجه آن به فرمانداری اعلام خواهد شد.

فرماندار قوچان  در ادامه یاد آور شد: اعضای هیئت بازرسی و هیئت نظارت این دوره از انتخابات معرفی و تاکنون چندین جلسه مشترک در جهت اجرای انتخاباتی سالم برگزارشده است.

وی از حضور ۲ هزار و ۸۵۰ نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ... خبر داد و تاکید کرد: با توجه به انتخابات گذشته پیش‌بینی می‌شود در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج ۲۱۵ شعبه اخذ رأی وجود داشته باشد که ۱۶۱ شعبه مربوط به قوچان و ۵۴ شعبه مربوط به  فاروج خواهد بود.

رجایی نیا پیش‌بینی خود از شمار ثبت‌نام کنندگان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در قوچان و فاروج را ۳۵ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در دوره گذشته انتخابات در این حوزه انتخابیه از حدود ۱۷۵ هزار نفر واجدالشرایط شرکت در انتخابات قریب به ۱۲۳ هزار نفر شرکت کردند که پیش‌بینی افزایش مشارکت نسبت به دور قبل را داریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز