خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در همایش بسیج حقوقدانان؛

رئیس دیوان عالی کشور به یزد سفر می‌کند/ دیدار مردمی رئیس دیوان با شهروندان یزدی

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۱۱۷

به منظور شرکت در همایش بسیج حقوقدانان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم به استان یزد سفر می کند که ملاقات با مردم و شهروندان یزدی یکی از برنامه های این سفر است.

به گزارش ایلنا، مسئول روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گفت: نشست و هم اندیشی با قضات محاکم تجدیدنظر استان یزد، محاکم کیفری یک و رؤسای حوزه‌های قضایی با موضوع تبادل نظر و بحث و بررسی مسائل و مشکلات قضایی مرتبط با پرونده‌های در صلاحیت دیوان عالی کشور و دیدار با قضات عالی رتبه استان یزد از جمله برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم است.

حسین عباس زاده افزود: شرکت در جلسه شورای قضایی استان و همچنین گردهمایی حقوقدانان بسیجی به مناسبت هفته بسیج از سایر برنامه‌های رئیس دیوان عالی کشور به استان یزد است.

وی گفت: همزمان با سفر رئیس دیوان عالی کشور به استان یزد از تعدادی از قضات دارای آرای متقن محاکم تجدیدنظر و قضات ساعی در خدمت در تأمین نظم و امنیت، تجلیل بعمل خواهد آمد.

عباسی ادای احترام به شهید آیت ا... صدوقی، سومین شهید محراب و گلباران قبور شهدای گمنام را از دیگر برنامه های این سفر برشمرد و بیان داشت: شرکت در شورای اداری استان یزد نیز در برنامه های این سفر دیده شده است.

مسئول روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد، یادآور شد: در اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، حجت الاسلام مرتضوی، رئیس دیوان عالی کشور و اعضای شورای قضایی استان در مسجد امیر چخماق، ملاقات مردمی خواهند داشت که شهروندان برای ملاقات به صورت حضوری از طریق سایت می توانند ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: برای ملاقات حضوری با رئیس دیوان عالی کشور و اعضای شورای قضایی استان، شهروندان می توانند در ساعات اداری روز پنجشنبه 7 آذر با مراجعه به دادگستری و دفتر روابط عمومی ثبت نام نمایند و یا در روز پنجشنبه از ساعت 16 تا 23 از طریق سایت دادگستری استان یزد به آدرس http://dadgostari-yz.ir مراجعه کرده و با ثبت مشخصات خود ثبت نام کرده و کد رهگیری بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز