خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری ۱۲ نفر از سردسته‌های ناآرامی در کرمانشاه و جوانرود

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۸۰۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۱۲ نفر دیگر از عوامل اصلی ناآرامی های اخیر با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی در شهر‌های کرمانشاه و جوانرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از ایجاد ناآرامی ها در برخی شهر‌های استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اعتراضات به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در همین راستا ۱۲ نفر از سردسته‌های اعتراضات طی عملیاتی مشترک و گسترده دستگیر شدند که از این تعداد ۸ نفر آن‌ها در شهر کرمانشاه و ۴ نفر نیز در شهر جوانرود اقدام به ایجاد ناامنی کرده بودند.

سردار جاویدان بیان کرد: همه این افراد با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و پس از کسب مجوز قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، تحریک مردم به ایجاد ناآرامی، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک ها، شکست شیشه خودرو‌های امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانک و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس را از جمله جرائم این افراد ذکر کرد.
 
وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از مخفیگا‌های این افراد، بسیاری از اموال مسروقه بانک‌ها و اماکن اداری و دولتی به همراه چند قبضه سلاح سرد و گرم، فشنگ و دیگر تجهیزاتی که در هنگام اعتراض کاربرد دارد، کشف شد.
 
سردار جاویدان همچنین از معرفی هر ۱۲ فرد دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز