خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

سامانه ثبت جاماندگان از طرح معیشتی راه اندازی شد/ اعلام پاسخ نهایی ظرف مدت ۲۰ روز

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۰۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از راه اندازی سامانه مخصوص برای ثبت خانوارهای جامانده در طرح معیشتی دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسعود بابایی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: سرپرست خانوارهایی که مشمول سبد حمایتی دولت نشده‌اند و تاکنون مبلغ واریزی را دریافت نکرده اند از طریق این سامانه می‌توانند شماره ملی خود را به # ۶۳۶۹* ارسال کنند تا ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری صادر شده و طی ۲۰ روز جواب نهایی برای آنها با ارسال پیامک اطلاع رسانی شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به سامانه پیگیری طرح معیشت حمایتی دولت افزود: این سامانه تلفنی مخصوص جاماندگان در این طرح تدوین شده است.

بابایی اظهار کرد: کسانی که از سال ۹۴ به هر دلیل از دریافت یارانه حذف شده و هم اینک به دریافت نکردن یارانه حمایت معیشتی اعتراض دارند، آنها نیز می‌توانند از اول دی ماه برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

 این مسئول در خصوص آمار تعداد مشمولان این طرح در استان، گفت: هنوز آمار جمع بندی و نهایی در این زمینه ارائه نشده و در صورت جمع آوری آمار نهایی، اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

طرح معیشت حمایتی دولت همزمان با اصلاح قیمت بنزین از ۲۰ آبان ماه سال جاری اجرا شده و مبلغ آن برای خانوارهای یک‌‌نفره 55 هزار تومان، برای خانوارهای دونفره 103هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره 138 هزار تومان،‌ خانوارهای چهارنفره 172 هزار تومان و خانوارهای پنج‌‌نفره و بیشتر 205 هزار تومان توسط دولت اعلام شده است.

 تاکنون ۶۰ میلیون ایرانی در سه مرحله از طرح معیشت حمایتی دولت برخوردار شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز