خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

نظارت مسئولان بر بازار نباید مقطعی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۳۸

فرماندار شهرستان آبیک گفت: مسئولان نباید نگاه خود را به نظارت بر کالاها و مایحتاج مردم و غیره به صورت مقطعی معطوف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان آبیک اظهار کرد: بسیج متعلق به جناح و نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به همه آحاد جامعه بوده و تمام قشرها در دل بسیج وجود دارند.

وی افزود: رمز بقا و موفقیت نظام اسلامی به وجود توده‌های مردم در عرصه‌های مختلف و حمایت از مقام معظم رهبری بستگی دارد که همواره مردم در صحنه بوده‌اند و از انقلاب و رهبری حمایت و دفاع کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آبیک همراهی مردم را از شاخصه‌های انقلاب ذکر و ادامه داد: حضور مستمر مردم در صحنه‌های مختلف همواره موجب تضمین بقا و بیمه شدن نظام بوده و است.

احمدپور اضافه کرد: با جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران حوادث اخیر، به‌رغم برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم دشمنان و عوامل داخلی آنها که خط و ربطشان از خارج کشور بود، به هم ریخت و فتنه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ناقص و ابتر ماند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان به عنوان خادمان نباید نگاه خود را معطوف به نظارت بر کالاها و مایحتاج مردم و غیره را به صورت مقطعی کنند بلکه باید دغدغه‌های مردم را دغدغه خود بدانند و در کنار مردم باشند.

این مسئول تصریح کرد: اگر مردم در کنار مسئولان نباشند و آنان را همراهی نکنند و از هم جدا شوند، آن روز را باید روز اتمام عمر سیاسی و خدمتی مسئولان دانست.

نظارت مستمر مسئولان بر بازار و جلوگیری از گرانی‌های بعدی

حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک هم در این جلسه اذعان کرد: هدف از این مجمع حفظ انسجام و هماهنگی بیشتر برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر است تا بتوانیم نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

وی افزود: اعضای کارگروه‌های مجمع عالی بسیج شهرستان آبیک با هم‌نوایی و وحدت تلاش می‌کند تصمیم‌های موثرتری برای این شهرستان أخذ کرده تا به نتیجه مطلوب در موضوعات مختلف دست یابند.

این مسئول ادامه داد: هفته بسیج یادآور حماسه‌سازی‌ها و دلاورمردی‌های مردان مردی است که در راه حفظ دین و دفاع از ارزش‌های دینی مجاهدت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با اشاره به گسترش بسیج در تمام اقشار جامعه اضافه کرد: سازماندهی در بسیج مقوله مهمی است که که باید گفت هیچ انگیزه و تشکلی بدون سازماندهی نتیجه نمی‌دهد.

پنجی خاطرنشان کرد: بسیجیان به دلیل معامله با خدای متعال، در اردوهای جهادی بدون منت، اجر و مزد و چشم‌داشتی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی مطرح کرد: بسیجیان همچنین در برابر هر شورش و آشوبی در جامعه جانانه ایستاده و دفاع می‌کنند و در دفاع از ولایت فقیه کوتاه نمی‌آیند.

این مسئول تاکید کرد: از مسئولان درخواست می‌شود نظارت‌شان بر بازار موقتی نباشد و نظارت مستمر و پیوسته بر بازار داشته باشند تا مردم دچار گرانی‌های بعدی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز