خبرگزاری کار ایران

فرمانداران بابلسر و سیمرغ تشریح کردند:

آخرین وضعیت روستا‌های درگیر سیلاب در مازندران/ تلاش نیروهای امدادی برای رفع نیازهای مردم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۹۵

فرمانداران شهر‌ستان‌های بابلسر و سیمرغ اعلام کردند: روستا‌های درگیر سیلاب با تلاش نیرو‌های امدادی و جاده‌ای در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا، فرماندار بابلسر گفت: هم اکنون سطح آبگرفتگی در معابر و روستا‌های منطقه بهنمیر پایین آمده و نیرو‌های امدادی و جاده‌ای در تلاش برای انحراف مسیر آبگرفتگی به حاشیه رودخانه و جلوگیری از احتمال وقوع آبگرفتگی در روستا‌های پایین دست هستند.

حسن زاده با بیان اینکه شدت باران از دیشب تا صبح امروز به چند واحد مسکونی در روستا‌های پارومحله، سنگلای، گالش محله، منگلاب، سرخ دشت، عرب خیل و شهر بهنمیر خسارت جزیی وارد کرده افزود: نیرو‌های امدادی، بسیجی و جاده‌ای، برای جلوگیری از انسداد دهانه پل و ورود آب به این مناطق، در حال تخلیه ضایعات ناشی از ریشه درختان و نی‌ها از رودخانه هستند.

وی با بیان اینکه سطح آب در جاده بهنمیر به کیاکلا پایین آمده از رانندگان خواست تا جوانب احتیاط را رعایت کنند.

سروان امامی نژاد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بهنمیر نیز در بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: نیروهای بسیجی در قالب نیروهای جهادی و امدادی از بامداد امروز با حضور در منطقه بهنمیر برای رفع نیازهای اولیه مردم تلاش می کنند.

فرماندار سیمرغ نیز از عادی شدن وضعیت راه‌های روستا‌یی این منطقه خبر داد و گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی و جاده‌ای خانه‌های دچار آبگرفتگی در وضعیت بهتری به سر می‌برند.

حبیب نژاد با اشاره به لایروبی رودخانه تلار و جلوگیری از تلفات جدی و خسارت‌های ناشی از باران دیشب افزود: در این آبگرفتگی خسارت جانی نداشته و تنها معابر و تعدادی حیاط واحد مسکونی دچار آبگرفتگی جزیی شدند.

وی به اعزام کارشناسان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان برای برآورد خسارت در حوزه مسکن و زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ آبان از شدت بارش‌ها کاسته شده و روز‌های جمعه و شنبه (یکم و دوم آذر) شاهد بارش باران به ویژه غرب استان شدت بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز