خبرگزاری کار ایران

پرداخت کمک بلاعوض به کشاورزان البرزی خسارت دیده از سیل

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۷۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال جاری در بخش کشاورزی، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمجید موسوی در جمع خبرنگاران ازپرداخت کمک‌های بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه سال جاری در استان البرز خبر داد و اعلام کرد: تعداد 250 پرونده خسارت دیدگان بخش زراعی و باغات، دامپروری های سنتی  و آبزی پروری که پرونده خسارت آنها در کمیته های تخصصی و کارگروه های شهرستانی و استانی مورد بررسی قرارگرفته و در سامانه قرارگاه بازسازی وزارت کشور تایید شده بود به مبلغ 9 میلیاردو 774 میلیون و 600 هزار ریال کمک بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت و تعداد 73 پرونده مراحل ثبت و پیگیری پرداخت در حال انجام است.

وی افزود: این سازمان همچنین ، آمادگی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد (4%) به خسارت دیدگان سیل را دارد و متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات به مدیریتهای جهاد کشاورزی شهرستانها مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در خصوص بخشودگی سود، کارمزد و جرائم تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه ذکر شده در بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه شامل خشکسالی، سیل، برف، تگرگ، سرمازدگی آفات و امراض دامی و گیاهی و...  در استان البرز که تسهیلات دریافت کرده‌اند و سررسید بدهی آنها از تاریخ 96/7/1 لغایت 97/12/29 است، مشمول بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، خواهند بود.

موسوی افزود: در این ارتباط تعداد 942 پرونده در کارگروه های مربوطه شهرستانها تعیین تکلیف شده و با اعتبار 310 میلیارد ریال بخشودگی سود، کارمزد و جرائم تسهیلات و همچنین امهال اصل تسهیلات این تعداد از کشاورزان در استان البرز انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز