خبرگزاری کار ایران

مالک جدید بیمارستان خبر داد:

بیمارستان امام خمینی کرج نیمه آبان‌ بازگشایی می‌شود

کد خبر : ۸۲۶۹۲۲

مالک جدید بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از بازگشایی این بیمارستان تا نیمه آبان‌ خبر داد و گفت: ۲۰ درصد مطالبات طلبکاران پرداخت شده و با راه اندازی این بیمارستان تا ۲ماه آینده معوقات پرسنل، پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، خسروی با اشاره به چگونگی دریافت مالکیت بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: پس از هفت مزایده ناموفق پیرامون خرید این بیمارستان در نهایت در هشتمین مزایده و با قیمت ۲۶۰ میلیارد تومان، این بیمارستان خریداری شد.

وی افزود: در دوره مدیریتی قبلی ۱۵ هزار ساعت اضافه کاری پرسنل و ۱۲هزار ساعت شب کاری به آنها پرداخت نشده و این بیمارستان ۲۷۰ پرونده از پرسنل طلبکار، داشته است.

مالک بیمارستان امام خمینی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از خرید این بیمارستان در ابتدا راه اندازی و فعال کردن آن است و در ۹روز آینده و در اوایل ماه ربیع الاول این بیمارستان افتتاح خواهد شد و قصد داریم که تا چند روز باقیمانده تا افتتاح، ایستگاه‌های سنجش سلامت رایگان را در این بیمارستان برپا کنیم تا مردم استان از آن بهره ببرند.

خسروی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) گرچه از نظر امکانات کمبود‌هایی را دارد، اما از لحاظ تجهیزات تخصصی بسیار مجهز بوده و می توان از آن به مجهزترین بیمارستان قلب کشور یاد برد؛ در آینده نیز قصد داریم تا تجهیزات مربوط به پت اسکن (پزشکی هسته‌ای) را در این بیمارستان مستقر کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه بیش از ۲ماه است که در مزایده پیروز شده، اما کمتر از ۲هفته است که با او قرارداد بسته شده، اما در همین مدت میزان ۲۰ الی ۳۰ درصد مطالبات طلبکاران پرداخت شده و از همین ماه پرداخت حقوق پرسنل این بیمارستان از سرگرفته می‌شود و با راه اندازی این بیمارستان می‌شود ظرف ۲ماه معوقات آنان را پرداخت کرد.

خسروی در پایان با گلایه از لحاظ نمودن تعرفه‌های خصوصی برای مراجعه کنندگان به این بیمارستان دولتی و به زمین زدن بیمارستانی که مزین به نام امام خمینی (ره) است، گفت: عده‌ای درصدد جلوگیری از به ثمر نشستن مزایده این بیمارستان و تغییر کاربری آن بودند، اما حقیقتاً نهاد‌های اجرایی، امنیتی و قضایی نهایت همکاری را برای واگذاری این بیمارستان انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز