خبرگزاری کار ایران

صفایی خبر داد:

طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۳۶

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور اجرا و با تمام توان 54 فرودگاه را راهبری می‌کنیم و همچنین راهبری راه های هوایی و زمینی را انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، مصطفی صفایی در آغاز عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه منطقه ای شهید مدرس مه ولات اظهار کرد: هیچ یک از فرودگاه‌های ایران در شان مردم ایران خدمت رسانی نمی‌کنند و باید تلاش شود با همدلی و اتحاد بتوان در صنعت هوانوردی کشور به هم افزایی بیشتری دست پیدا کرد.

وی گفت : استفاده از سیستم های نوین کار آمد، عملکردهای ما را در این بخش ارتقاء خواهد داد.

صفایی تصریح کرد: سال‌های گذشته در حمل ونقل هوایی کشور به موفقیت های زیادی دست یافته ایم اما انجام بعضی امور در صنعت حمل ونقل هوایی به علت تحریم های ظالمانه و فشار استکبار جهانی کار را قدری دشوار کرده است .

وی گفت : تقاضای مردم برای حمل ونقل هوایی هر روز بیشتر می شود و مطالبات مردم نیز از این صنعت روند صعودی دارد و در چنین شرایطی باید تلاش شود با پشت سر گذاشتن سختی های موجود به موفقیت های خود در این بخش تداوم بخشید.

صفایی گفت :طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود و اجرای این طرح در شهرستان تربت حیدریه بسیار حائز اهمیت است.

 وی افزود: امنیت آسمان کشور‌ جمهوری اسلامی ایران، حتی در زمان جنگ نیز برقرار بوده و همواره حفاظت و صیانت از آن وظیفه همه ارگان‌های نظامی و انتظامی بوده و هست.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در استان خراسان رضوی برزگترین فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از لحاظ مسافر و پرواز هست و یکی از فرودگاه هایی که مجوز آن گرفته شده فرودگاه شهید مدرس است که در دستور کار قرار دارد و چند سالی است که متوقف شده است و امیدواریم که برای سال آینده بتوانیم اعتبارات لازم را جذب کنیم .

وی بیان کرد:فرودگاه شهید مدرس ابتدای راه است و اولویت آن باند است که با اتمام باند با توجه به مشخصات واستانداردهای لازم است و الزامات آن برنامه ریزی می وشد که اگر اعتبارات لازم با کمک دولت گرفته شود تا سال باند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

صفایی بیان کرد: با تمام توان 54 فرودگاه را راهبری می کنیم و همچنین راهبری راه های هوایی و زمینی را انجام می دهیم .

وی افزود: اسناد زمین های این فرودگاه باید ثبت شود ، تا هزینه های لازم تعلق گیرد و کار را ادامه دار کنیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اعتبار لازم جهت بهره برداری از فرودگاه شهید مدرس 200 میلیارد تومان است که تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه شده است 

سعید باستانی در مراسم آغاز اجرای فرودگاه شهید مدرس بیان کرد:با تلاش های فراوان و همراهی تیم کارشناسی استان؛ توانستیم نام فرودگاه شهید مدرس را از لیست ۷ فرودگاهی که قابلیت اجرایی در کشور ندارند را خارج کنیم 

وی ادامه داد: ما در شهرستان برای توسعه دو فاکتور مهم نیاز داشتیم که یکی نیروی انسانی بود و بحمدالله نیروهای انسانی ما جزو باهوش ترین انسان ها هستند و موید این سخن من وجود نخبگان علمی و دانشگاهی است.

وی افزود: ما در زیر ساخت‌های عمومی مثل حوزه ورزش و بهداشت و درمان تا آخر سال و اوایل سال آینده در برخی حوزه های عمومی تا ۴۰ سال آینده نیازی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز