خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح شد؛

پرداخت 51 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۱۶

۱۳ فقره تسهیلات رونق تولید با رقمی معادل ۵۱ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۶ درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه ثبت شده که از این میان ۱۲۴ درخواست مربوط به صنعت و معدن و ۸۷ درخواست مربوط به جهاد کشاورزی است.

کامران لشکری افزود: ۱۲۳درخواست نیز تاکنون در کارگروه تسهیل و رفع موانع با رقمی معادل ۶۰۱ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم را در کشور دارد، اظهار داشت: البرز و زنجان در رتبه اول و دوم قبل از استان قزوین قرار دارند.

لشگری همچنین به رد درخواست‌ها در سامانه رونق تولید اشاره کرد و گفت: ۲۲ درخواست در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و سن درخواست نیز توسط بانک‌های عامل رد شده است.

این مسئول در ادامه به گزارش تسهیلات بازسازی و نوسازی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۵ درخواست در سامانه ثبت شده که از این میان ۳۳ فقره معادل ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز