خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

کار گروه ویژه بررسی وضعیت سایت "حلقه دره" تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۳۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با تاکید بر تشکیل کارگروه ویژه بررسی وضعیت حلقه دره، گفت: به دلیل نارضایتی مردم و تسریع در تصمیم گیری برای تغییر روند دفع زباله در این مکان و اعمال مدیریت اصولی، حسب دستور استاندار البرز اقدام می شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور پیرو بازدید استاندار البرز از سایت حلقه دره در ماهدشت کرج که روز پنجشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه روزانه بیش از هزار و 500 تن زباله به این سایت منتقل می‌شود، افزود: پیشرفت‌تکنولوژی و افزایش جمعیت، بازیافت صنعتی زباله‌ها را به یکی از مهمترین چالش‌های زیست محیطی و انسانی بویژه در کلانشهرها تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: اصول بهداشت و بهسازی محیط در هر شهر ایجاب می‌کند که زباله‌ها در حداقل زمان از منازل و محیط زندگی انسان دور، جداسازی، تفکیک و در اسرع وقت دفع شود.

درویش پور با بیان اینکه امروزه نظارت بر دفع بهداشتی یا امحای زباله ها و حفظ محیط زیست یکی از دغدغه ها و مسائل مهم بهداشت محیط و سلامت مردم است، گفت: مهندسی دفع بهداشتی زباله یکی از شیوه های رایج و کنترل شده دفع پسماندهای شهری، صنعتی و حتی خطرنا ک محسوب می شود.

وی با اشاره به لزوم پیشگیری از عوامل به مخاطره انداختن سلامت مردم، ادامه داد: بوی نامطبوع و فعالیت سایت حلقه دره به روش فعلی، موجبات نارضایتی مردمی که در آن منطقه سکنی گزیده اند، فراهم کرده بنابراین به جد تاکید داریم که باید تسریع در تصمیم گیری برای تغییر روند دفع زباله در این مکان و اعمال مدیریت اصولی و بروز، حسب دستور استاندار محترم البرز اقدام شود.

درویش پور درخصوص لزوم تسریع در ساماندهی حلقه دره به شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج هشدار داد و گفت: بر این اساس با دستور استاندار محترم کارگروه بررسی وضعیت سایت حلقه دره متشکل از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز  تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز